Ετικέτες

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Mini Haul!!

Γειά σας και πάλι κορίτσια! Σε αυτό το ποστ θέλω να σας δείξω κάτι μικρά πραγματάκια που αγόρασα σήμερα μόλις..

Το πρώτο πράγμα που άρπαξα επειδή προσπαθώ να το πετύχω πολύ καιρό είναι η μάσκαρα της essence η I love extreme crazy volume mascara, την οποία όποτε πάω στο τοπίκο κατάστημα που έχουμε essence, η συγκεκριμένη λείπει πάντα!! Εγώ συνήθως έπαιρνα την μαύρη με τα ροζ γράμματα αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα για αυτήν και έπρεπε να την δοκιμάσω επιτέλους!!Η τιμή είναι στα 3,59 ευρώ.

Το δεύτερο προϊόν που επίσης δοκιμάζω πρώτη φορά είναι της catrice το camouflage cream concealer με full coverage. Όταν έκανα swatch στο χέρι ήτανε απίστευτα καλυπτικό και επείδη έψαχνα κάτι τέτοιο για σημαδάκια στο πρόσωπο είπα να την δοκιμάσω. Το συγκεκριμένο το πήρα 3,39 ευρώ.

Το τρίτο και τελευταίο προϊόν που αγόρασα ήτανε ένα μολυβάκι της catrice για την εσωτερική γραμμή του ματιού. Ονομάζεται made to stay inside eye highlighter pen. Έχει πάρα πολύ καλή απόδοση στο χέρι. ελπίζω να είναι και τόσο καλή και στο μάτι.. Η τιμή του ήταν στα 3,19 ευρώ.

Αυτά είχα να σας δείξω, δεν ξέρω ακόμα τι δουλειά κάνουν και αν όντως είναι αποδοτικά.. Θα σας ενημερώσω στο μέλλον για το πως μου φάνηκαν!
Ελπίζω να σας άρεσε το mini haul.. Στο μέλλον θα έχω και πολλά ακόμη...
Φιλάκια πολλά και τα λέμε σε ένα επόμενο ποστ.... :**

1 σχόλιο:

  1. η μάσκαρα της essence, i love extreme αλλά και το camouflage της catrice είναι στη wish list μου, και σκοπεύω να τα πάρω μέσα στα Χριστούγεννα...
    Oπότε είμαστε 2 στα 3 απο τα πραγματακια που πήρες!:P
    Πάντως έχω ακούσει τα καλύτερα για αυτά τα προϊόντα! ^_^
    πολλά φιλιά! :)
    http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή