Ετικέτες

Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Berlin my love!!!

 

 Γεια σας και πάλι λοιπόν... Σε αυτό το ποστ θα σας μιλήσω για τις διακοπές που έκανα πριν ένα μήνα περίπου στην Γερμανία... Είχα την ευκαιρία να βρίσκομαι σε διαφορετικές πόλεις της Γερμανίας λόγω της μισής μου καταγωγής αλλά μια ήταν η πόλη που μου τράβηξε το ενδιαφέρον και αυτή δεν είναι άλλη από το Βερολίνο..

 Σε αυτη την πόλη θα έλεγα πως μπορείς να βρεις τα πάντα.. Λέγοντας τα πάντα το εννοώ.. Βέβαια στις 5 μέρες που ήμουν εκεί δεν είχα την ευκαιρία να τα δω όλα αλλά σίγουρα θα την επισκεφτώ στο σύντομο μέλλον πάλι.. Η ιστορία αυτής της πόλης πιστεύω πως σε κάνει να την ερωτευτείς.. Τόσα πολλά μουσεία για κάθε γούστο, η αρχιτεκτονική των κτιρίων και των εκκλησιών θα έλεγα πως είναι κάθε άλλο από απίστευτη..


 
Όσον αφορά τις βραδινές εξόδους οι επιλογές είναι πολλές, από φινετσάτα εστιατόρια μέχρι φαγητό στο χέρι και μην σας ανυσηχεί το οικονομικό διότι υπάρχει για όλες τις τσέπες. Ότι είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω εγώ(που ήτανε πολύ) μπορώ να πω ότι ήταν απίστευτο, από το πιο ακριβό στο πιο φτηνό.. Είχα την δυνατότητα να δοκιμάσω σούσι για πρώτη φορά και έμεινα πολύ ευχαριστημένη!





Και να μην σας περιγράψω τον πανικό που επικρατεί στους εμπορικούς δρόμους σε ολόκληρο το Βερολίνο.. Μαγαζιά παντού και για κάθε γούστο... Θα βρείτε από τα πιο γνωστά σε εμάς και οικονομικά μαγαζιά όπως H&M, forever21, Pull & Bear  κ.α. μέχρι και τις πιο ακριβές εταιρείες dior, chanel, celine, juicy couture, topshop, guess κ.α. Ακόμη θα βρείτε τα πάντα για το μακιγιάζ, όλες οι γνωστές εταιρείες όπως Benefit, Bobby Brown, NYX, Chanel, tarte κ.α.. Όπως καταλάβατε σχεδόν τα πάντα!

Για μένα αυτή η πόλη χαρακτηρίζετε από της αγαπημένες μου και ελπίζω να καταφέρω να ξανά βρεθώ εκεί σύντομα. Για όσους έχετε σκοπό να πάτε εκεί σας εύχομαι να περάσετε όσο καλά πέρασα και εγώ.. Αφήστε μου κάτω στα σχόλια την δική σας γνώμη και αν σας άρεσε αυτό το ποστ!

Μην ξεχνάτε να με ακολουθήτε στα social media

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο ποστ κορίτσι μου...Έχω και εγώ ρίζες γερμανικές!!!Το καλοκαίρι πήγα για 20 μέρες...δυστυχώς Βερολίνο δεν έχω πάει ακόμα!!!Τα ψώνια στη Γερμανία είναι παράδεισος....Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστωω! Πάντως αν βρεις ευκαιρία, να πας είναι απίστευτα!! Φιλιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή