Ετικέτες

Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Golden Rose velvet matte 02

Το πρώτο προϊόν για το οποίο θα ήθελα να σας μιλήσω είναι το κραγιόν από την Golden Rose, από την σειρά velvet matte, το νούμερο 02, είναι μια nude απόχρωση θα έλεγα προς το τριανταφυλλί. Όσον αφορά το χρώμα μπορώ να πω οτι είναι μια απο την αγαπημένες μου αποχρώσεις για φθινόπωρο και χειμώνα. Η σύσταση του προϊόντος είναι matte και η απόδοση του είναι αρκετά pigmented. Για την τιμή του δεν σας πω πολλά, είναι ενα πολύ οικονομικό κραγιόν ειδικά για αυτά που σου προσφέρει.Το αγόρασα 5.50 ευρώ από τοπικό κατάστημα αλλά υπάρχει και σε πολλά online καταστήματα ξεκινώντας από 4 ευρώ και πάνω...

 Όπως σας είπα παραπάνω εγώ αγόρασα την απόχρωση 02, αλλα υπάρχει αρκετή ποικιλία σε χρώματα.. Πείτε μου εσείς αν το έχετε δοκιμάσει, πως σας φάνηκε και αν έχετε να μου προτείνετε κάποια άλλη απόχρωση από την συγκεκριμένη σειρά ή από αλλη εταιρεία σε παρόμοιο χρώμα.


Μην ξεχνάτε να με ακολουθείτε στα social media:

3 σχόλια:

  1. Τα αγαπώ αυτά τα κραγιον!!!Έχω το 07 και 13 !!Το 02 θα είναι μάλλον η επόμενη αγορά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν σ αρέσουν τα μπορντω και κόκκινα χρώματα τρέξε να αγοράσεις το 20, υπέροχο χρώμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια, θα τα τσεκάρω σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή