Ετικέτες

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Booties girl!!!

Γεια σας και πάλι κορίτσια.. Σήμερα θα σας μιλήσω για την τελευταία εμμονή που έχω πάθει, όπως θα καταλάβατε και από τον τίτλο αναφέρομαι στα Booties και συγκεκριμένα τα ankle booties! 

 Έχω ξετρελaθεί με το πόσα διαφορετικά σχέδια υπάρχουν και χρώματα.. Θέλω κυριολεκτικά να τα αγοράσω όλα! Είναι τέλεια για όλη την διάρκεια της ημέρας διότι δεν κουράζουν το πόδι και φαίνεσαι περιποιημένη συνεχώς..

 Ένα πράγμα που με έκανε να τα λατρέψω είναι ότι μπορείς να τα φορέσεις με σχεδόν όλα σου τα ρούχα.. Δεν χρειάζετε να ξοδευτείς για να δημιουργήσεις ένα συγκεκριμένο λουκ... Όλοι έχουμε στην ντουλάπα μας ενα skinny jeans ή ένα boyfriend jeans απλά γυρίζοντας τα ρέβερ του παντελονιού σου, με ένα απλό μπλουζάκι και ένα stylish φουλάρι είσαι έτοιμη χωρίς καθόλου κόπο. Για extra πόντους στυλ φοράς το αγαπημένο σου blazer ή την αγαπημένη σου ζακέτα και είσαι πανέτοιμη.


 Επίσης αυτά τα μποτάκια δείχνουν τέλεια και με ένα girly αέρινο φόρεμα. Φορώντας από πάνω μια μεγάλη πλεκτή ζακέτα και είσαι έτοιμη και για βραδινές εμφανίσεις!Ακόμη μπορείτε να τα φορέσετε και με φουστίστες, συνδυάζοντας ένα μαύρο χοντρό καλσον και ένα oversized πουλόβερ! Οι τρόποι είναι αμέτρητοι αλλά εγώ σας προτείνω αυτούς τους τρεις να δοκιμάσετε αυτά τα μποτάκια, έτσι άλλωστε τα φοράω και εγώ..

Όσον αφορά τώρα που θα τα βρείτε, έγω τα έχω βρει παντού.. ειδικά στα Bershka, zara και stradivarius θα βρείτε σίγουρα(έγω από εκει έχω πάρει τα δικά μου), επίσης οι τιμές τους είναι χαμηλές σε αυτά τα καταστήματα εκτός αν θέλετε να ξοδέψετε κάτι παραπάνω σίγουρα θα βρείτε και σε άλλα μαγαζιά!

Ελπίζω να σας αρέσουν τέτοιου είδους ποστ.. Αφήστε μου κάτω στα σχόλια την δική σας γνώμη για αυτά τα μποτάκια, και πως τα συνδυάζετε εσείς!

Μην ξεχνάτε να τσεκάρετε τα social media..






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου